Sneeuwballen gooien, onze suite en mega bomen! - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Sneeuwballen gooien, onze suite en mega bomen! - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Sneeuwballen gooien, onze suite en mega bomen!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

29 Juni 2011 | Verenigde Staten, Visalia

Gister morgen hebben we lekker rustig aan gedaan omdat we niet zo ver gingen reizen. We gingen wel snel genoeg van de grote weg af om door de bergen te rijden. We hebben een super mooie route gereden al kijk ik liever naar mijn eigen dvd-speler met Diego of Mickey Mouse. Helemaal boven op de berg heb ik met papa sneeuwballen gegooid. Ondanks dat het hier best wel warm is lagen er op de berg nog grote plekken met sneeuw. We kwamen vroeg in ons hotel aan. Papa had voor ons een mega Suite geboekt!!! De kamer heeft zelfs een naam in plaats van een nummer: de San Lucas suite. We hebben onze spulletjes uit de auto gehaald en toen ben ik eerst met papa gaan voetballen. Ik stond in de zitkamer en papa in de slaapkamer. We hadden plaats genoeg. Toen was het tijd om te zwemmen. We hadden het hele zwembad voor ons alleen en de spa ook. Er was ook een sauna maar het was zo al heet genoeg dus daar zijn we niet in geweest. Na het zwemmen heb ik een dutje gedaan op papa en mama’s bed. Dit is pas echt relaxen! Na mijn dutje moesten we nog een restaurantje zoeken om wat te gaan eten. Hier werd ik ook al weer verwend want ik kreeg een kleurplaat met krijtjes en een jojie ( lollie). Tijdens de terugweg zijn we nog even langs het park gegaan dat naast ons hotel ligt. Hier was een hele grote speeltuin waar ik even fijn mocht spelen. Weer terug in onze suite was het tijd om te gaan slapen. Door mijn dutje van vanmiddag was ik helemaal niet moe en heb ik even uitgevonden hoe ik mijn tentje zelf open kan maken. Papa en mama vonden het helemaal niet grappig toen ik ineens in de zitkamer stond en niet meer wilde gaan slapen. Vandaag hebben we eerst van een uitgebreid ontbijt genoten. Daarna zijn we met de auto naar een bos met hele hele grote bomen gegaan Het bos heet Seqoia National Parc. De dag begon vandaag een beetje fris maar gelukkig trok dat vanmiddag weer bij. In het bos zijn we naar het museum geweest en daarna naar een hele grote rots waar je heel erg hoog op kon klimmen en dan kan je goed rondkijken. We waren echter hoog in de bergen en de wolken waren laag vandaag dus je kon helemaal niet goed rondkijken! Ik heb dus wel even met mijn hoofd in de wolken gekeken. Overal in het park waar we waren stonden bordjes met beren erop. Er lopen hier zwarte beren rond die zelfs je auto open maken als ze er eten in zien liggen. Grappig hoor, beren die inbreken. De beren die ik gezien heb vandaag waren rood, geel en groen en hadden een suikervachtje! Ze waren trouwens erg lekker. We zijn met onze auto door een grote omgevallen boom gereden. Ze hadden de weg gewoon door de boom gemaakt! Toen zijn we naar een hele grote boom gewandeld. Hij was super dik en als ik er naast ging staan leek ik wel een klein muisje. Er was ook een boom waar je verstoppertje in de stam kon spelen en een boom waar je door kon lopen. We hebben nog een heel eind door de bergen gereden en toen was het tijd om weer terug te gaan. Toen we in ons hotel terug waren wilde ik natuurlijk weer eerst even voetballen in onze kamer. Toen zijn we lekker gaan eten en kreeg ik ook nog een ijsje. Ik mocht in de speeltuin spelen en vanavond hebben we ook nog even gezwommen. Ik zit trouwens veel liever in de warme spa!

  • 30 Juni 2011 - 14:01

    Wilmie:

    Heeeeeeeey Luca,
    Tjonge jonge wat hebben ze daar grote bomen zeg. Ik vind dat jullie wel veel zien daar in dat verre Amerika. Fijn dat jullie zoveel foto's maken dan kunnen wij een beetje met jullie meekijken :D
    Groetjes en tot het volgende verhaaltje.;)
    Doei Wilmie :) :)
    p.s. Marieke jammer dat je morgen het uitstapje moet missen, maar eerlijk gezegd zou ik nu liever in jouw schoenen staan xxx

  • 02 Juli 2011 - 11:51

    Wendy:

    hahaha gesuikerde beren,mmmmmm!
    Met de korte broek in de sneeuw,dat is raar!
    Jammer dat de vakantie bijna voorbij is,maar ik ben wel blij om jouw mama te zien en naar alle mooie verhalen te luisteren,
    groetjes Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 58845

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: