Mr. Jetlag - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Mr. Jetlag - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Mr. Jetlag

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

08 Juli 2011 | Nederland, Venray

Dinsdag ochtend zijn we om 10.00 uur vertrokken vanuit San Francisco. We werden met een klein busje naar het vliegtuig gebracht waar we in een hele lange rij moesten wachten om in te checken. Toen we eindelijk in het vliegtuig waren, hadden we deze keer geen kleine tvtjes. Dat gaf gelukkig niets want ik viel eigenlijk meteen in slaap. De eerste drie uur van de vlucht heb ik geslapen maar daarna had ik genoeg geslapen. Ik heb fijn gespeeld in het vliegtuig met de klei, de auto's, de kleurtjes en met het memoryspel. Ik heb niet zoveel gegeten in het vliegtuig. Rond 10.00 uur onze tijd kwamen we aan in Frankfurt. Hier moesten we uitstappen en opnieuw inchecken ( en wachten in de rij) voor onze vlucht naar Brussel. Vlakbij het vliegtuig was een klein speeltuintje waar ik fijn gespeeld heb. We wilde net het vliegtuig inlopen toen ik mijn hele luier volge..... had. Ik heb een schone gekregen in het vliegtuig maar ik ben veel te groot om daar op de wc op een plankje te liggen. Dat deed zeer aan mijn hoofd. Gelukkig was dit vluchtje maar heel erg kort! Toen het vliegtuig ging parkeren was ik zo moe dat ik mijn ogen niet meer open kon houden. Ik ben op mama's schouder in slaap gevallen en heb geslapen totdat we bij opa en oma in deurne waren. Opa heeft ons met de auto opgehaald bij het vliegtuig. We hebben wat gegeten en daarna zijn we Bono en Jack op gaan halen. Toen we eindelijk thuis waren wilde ik eigenlijk niet slapen maar ik ben toch maar naar mijn eigen bedje gegaan. Rond 01.00 uur werd ik wakker. Ik wilde een beetje eten en Cars kijken. Dat vonden papa en mama niet zo'n goed idee maar ik mocht het toch want ik wilde echt niet slapen! Na de film ben ik toch maar weer naar mijn eigen bedje gegaan om te slapen. Ik heb lekker uitgeslapen want om 14.30 werd ik wakker. Papa en mama hadden mij lekker laten liggen ( en alles alvast voor mij opgeruimd). Toen zijn we naar opa en oma in Asten gegaan. Hier mochten we lekker eten en na het eten ging ik vlug thuis naar bed. Ook afgelopen nacht heb ik weer rondgespookt! Vanmorgen heeft mama mij wel wakker gemaakt. Ik moest om 09.30 uur opstaan en met papa mee naar de tandarts. Daarna zijn we mat de auto naar Helmond gereden om naar Cars 2 te gaan kijken. Ik vertelde papa en mama in de auto dat ik een beetje ziek was en toen heb ik mezelf helemaal vies gemaakt. Yakkie bah! Mama ging in de winkel vlug nieuwe kleertjes voor mij kopen! Toen ik die aan had konden we naar de hele grote tv. We moesten wel een brilletje op om naar Cars te kunnen kijken. Ik vond het erg mooi! Na de film gingen we nog even de stad in. Papa heeft voor mij een cowboyhoed en een geweer gekocht. Nu kan ik pas echt goed de cowboys nadoen! Pang pang. Papa en mama zeggen dat de vakantie nu echt voorbij is. Morgen gaan ze weer werken en centjes verdienen in plaats van opmaken! Eerst maar eens kijken wat ik vannacht ga doen. Iedereen
bedankt voor het lezen van mijn avonturen! Tot de volgende keer!

  • 08 Juli 2011 - 17:30

    Daisy:

    Super dat het zo goed gegaan is! Wat ben jij een kanjer je hebt je volgens mij keurig gedragen!!
    Nou is het afgelopen de vakantie...
    Papa en mama weer lekker werken!
    Kunnen ze er weer even tegenaan denk je???
    Werk ze weer! Was erg leuk de verhalen te lezen!!

  • 08 Juli 2011 - 21:20

    Danny En Anita:

    Gelukkig dat jullie een goede reis hebben gehad en weer heel terug zijn in Nederland. Jammer dat er al weer gewerkt moet worden maar dat hoort er ook bij. Ik lees graag je verhalen de volgende keer luca. Laat pap en mama vannacht maar slapen en tot een volgende keer.

    gr. danny en anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 58847

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: