Super mooi afscheid. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Super mooi afscheid. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Super mooi afscheid.

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

04 Juli 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou, ze zijn heel erg blij hier dat wij weer naar huis gaan geloof ik. Heel San Fransisco was uitgelopen, de straten bij Fishermans Wharf waren afgesloten voor verkeer zodat er genoeg mensen konden lopen, er was een podium met een band die Michael Jackson liedjes speelde en rond half tien was er vanaf twee pieren tegelijk een geweldige vuurwerkshow! Vanmorgen zijn we eerst met de bus naar een park gegaan om zes gekleurde dames te bekijken. Ik ben een hele grote charmeur maar dit zijn gewoon zes gekleurde huizen op een rijtje. In het park was een mooie speeltuin die ik ook maar meteen even grondig bekeken heb! Met de bus zijn we weer terug gegaan en in de buurt van ons hotel hebben we een hapje gegeten. We zijn naar onze kamer gegaan om alvast wat spulletjes in te pakken en om even uit te rusten want we hebben morgen een hele lange reis voor de boeg en vandaag wilde we ook nog het een en ander meemaken. Na ons dutje zijn we naar Chinatown gegaan waar we rondgewandeld en gegeten hebben. Lekker: BAMI! Ik was alleen te eigenwijs om de bami netjes op te eten dus heb ik de sliertjes met mijn handen in mijn mond gestopt en toen naar binnen geslurpt. Na het eten zijn we met de bus naar Fishermans Wharf gegaan waar we rondgewandeld hebben. We hebben op een grasveld lekker naar de muziek geluisterd en we hebben ook een lekker ijsje gegeten. Vanaf pier 39 hebben we naar de vuurwerkshow gekeken Na de show hebben papa en mama het hele eind naar ons hotel gelopen en ik mocht lekker in de buggy slapen. Toen we in het hotel kwamen lag ik zo te dromen dat papa en mama mij maar in de buggy hebben laten liggen! Nou, dit was wel een hele mooie afsluiting van een geweldige vakantie. Morgen worden we om 10.00 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht.

  • 05 Juli 2011 - 07:15

    Wendy:

    Fijn dat je zo'n geweldige vakantie hebt gehad,nog ef lief zijn in t vliegtuig en dan weer je hondjes knuffelen en lekker in je eigen bedje.
    N hele goede terugreis voor jullie allemaal!!!
    groetjes Wendy

  • 05 Juli 2011 - 08:30

    Moniek:

    Ik denk dat jullie al in het vliegtuig zitten! Leuk die foto's van San Fransisco, grappig om te zien dat ik dat ook allemaal gezien heb. Nou Luca jij hebt vast en zeker een super leuke vakantie gehad. Maar misschien wel een beetje blij dat je weer lekker naar huis mag. Een fijne terugreis en tot gauw.
    Liefs Moniek

  • 05 Juli 2011 - 13:14

    Wilmie:

    Ben benieuwd hoeveel kilometer jullie gereden hebben en hoeveel foto's jullie gemaakt hebben. ;)
    Dat zal ook wel allemaal mega en giga zijn zoals volgens mij alles is in America :) :)
    Bay bay en see you soon.
    Greetz Wilmie :D

  • 05 Juli 2011 - 14:43

    Daisy:

    Hele goede terugreis!
    Ik heb vandaag ook goed nieuws gekregen ik heb een nieuwe baan!! :-)
    Tot snel!

  • 05 Juli 2011 - 17:56

    Karin:

    Het was weer zoals altijd heel erg leuk om jullie te volgen tijdens jullie vakantie. Goede reis naar huis en we zien ons gauw weer.

    Groetjes Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 58842

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: