Viva Las Vegas, feeling hot hot hot! - Reisverslag uit Ridgecrest, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas, feeling hot hot hot! - Reisverslag uit Ridgecrest, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas, feeling hot hot hot!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

27 Juni 2011 | Verenigde Staten, Ridgecrest

Gister was het dan eindelijk zover. We gingen Las Vegas verkennen. We hebben eerst een ontbijtje gegeten bij een restaurantje hier in het hotel. Ik kreeg lekkere pannenkoeken met stroop! Toen op pad naar de andere hotels hier aan “the Strip” want zo noemen ze deze straat terwijl hij eigenlijk anders heet. Ik mocht lekker in de buggy zitten. Gelukkig maar want het was heel erg heet! We kwamen als eerst bij een hotel waar twee hele grote piratenboten buiten stonden. Binnen bij de ingang stond een super gave stoere motor die speciaal voor het hotel gemaakt was. Meteen naast dit hotel stond een ander hotel waar een vulkaan voor in de tuin stond. De overkant van de straat zag er erg Italiaans uit. Dit was ook een hotel met de naam “The Venetian”. We hebben eerst een koud drankje gedronken en zijn toen naar binnen gegaan. We kwamen Michael Jackson tegen en daar moesten papa en ik natuurlijk mee op de foto. Eenmaal binnen in het hotel waren allemaal winkelstraatjes, een mooi groot plein en zelfs een rivier! Het leek wel alsof we echt in Venetië waren! We hebben zelfs een tochtje in een gondel over de rivier gemaakt. Er was een meneer met een hele lange stok die de gondel duwde en ook nog mooie liedjes zong!. Mijn dag kon toen al niet meer stuk. Na deze leuke tocht zijn we auto’s gaan kijken in “Imperial Palace”. Ik heb nog nooit zoveel oude auto’s bij elkaar gezien. Ik had graag even in een auto willen zitten maar dat mocht niet. Een stukje verderop in de straat was een hotel met een tuin waar flamingo’s in stonden. Ook heb ik een hotel gezien waar ze een klein stukje uit Parijs nagemaakt hebben. Er staat zelfs een Eiffeltoren bij. Toen kwamen we buiten op straat Tom en Jerry tegen. Die had ik in het vliegtuig op de tv gezien dus daar wilde ik wel even mee op de foto! We gingen een winkel binnen waar we alles konden kopen van M &M’s. Er was een hele wand met verschillende kleuren van deze snoepjes. Zoveel snoepjes heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Gelukkig kreeg ik een zakje waar ik lekker van kon snoepen. Dit zakje zat verstopt in een figuurtje met een molentje waarmee je wind in je gezicht kan blazen. We hebben in deze winkel ook nog een film gezien. Net als bij de film van Dora en Diego moest je hier ook een gek brilletje op zetten. Eigenlijk vond ik het brilletje wel leuk want ik was heel erg boos toen ik het terug moest geven! Na deze korte pauze zijn we weer verder gegaan met hotels bekijken. In het volgende hotel was een regenwoud nagemaakt met een cafe erin. Er waren zelfs allemaal dieren nagemaakt zoals een slang en een grote krokodil. Aan de andere kant van dit hotel was een verblijf met twee leeuwen die lekker lui lagen te slapen. We zijn gister nog even in New York geweest. Hier hebben we de Brooklyn Bridge gezien en wel twee Vrijheidsbeelden. Eentje was gemaakt van snoepjes. Ik was zo onder de indruk van dit alles dat ik spontaan in slaap viel. Papa en mama hebben ondertussen een show gezien voor het Bellaggio hotel. Dit is een fonteinenshow. Na de show vonden papa en mama het ook genoeg en toen zijn we terug naar ons hotel gelopen. Onderweg kreeg ik een lekker ijsje en nog een lekker drankje. Overal waar we vandaag geweest zijn waren ook hele grote speeltuinen voor grote mensen. Ze kunnen hier in die speeltuin heel veel centjes winnen. Papa en mama vinden het leuk om hier even naar te kijken maar ze snappen allebei helemaal niets van de grote mensen spelletjes. Het was de bedoeling dat we op onze kamer even uit zouden rusten maar daar had ik geen zin in! Ik wilde lekker spelen en tv kijken. Toen gingen we douchen en daarna eten in een heel groot restaurant. Ik kon kiezen wat ik maar wilde met eten. Ik heb lekker veel broccoli gegeten. In iets anders had ik geen zin. Na het eten hebben we kaartjes voor de bus gekocht en toen zijn we naar een piratenshow gaan kijken. Deze piraten deden net als de cowboyjes heel veel pang pang! Er was ook heel veel vuur! We gingen ook de vulkaan bekijken waar heel veel vuur uit kwam. Ik was helemaal niet bang. Goed he? Omdat ik vanmiddag de show van de fonteinen niet gezien had gingen we nog een keertje kijken. Het was erg mooi maar het water maakte zoveel lawaai dat ik er bang van werd en heel hard moest huilen! Toen heb ik maar even gevraagd of we terug gingen zodat ik lekker kon gaan slapen. Overal in de straat waren heel veel mooie lampjes! Vannacht heb ik lekker gedroomd van deze mooie wonderwereld die Las Vegas heet. Vanmorgen hebben we een lekker uitgebreid ontbijt gehad en daarna mocht ik nog lekker even mijn gangetje gaan in ons hotel. Ik mocht in de auto en in het vliegtuig zitten en ook nog op de kleine draaimolen. Papa en mama probeerde nog een mooie knuffel voor mij te winnen door met ballen te rollen maar ze konden er allebei helemaal niets van. In de automaten hebben ze wel nog een mooi handje en een mooi beertje voor mij gewonnen. Toen heb ik zelf nog een gokje gewaagd door kleine balletjes in drijvende schaaltjes te gooien. Mij lukt dat natuurlijk wel en ik kreeg een hele mooie knuffel! Ik mocht ook nog mee naar de circusvoorstelling kijken want wij zijn tenslotte nog steeds in het Circus Circus hotel. Er was een grappige clown en een acrobaat. Nu werd het toch echt tijd om in de auto te stappen en Las Vegas te verlaten. We hebben een stuk gereden en toen wilde papa en mama uit de auto om even te kijken. We waren inmiddels aangekomen in Death Valley. De plek waar ooit de hoogste temperatuur op aarde gemeten is. Dat die gekke papa en mama uit de auto willen vind ik goed maar ze moeten mij maar lekker laten zitten, Veel te warm! Helaas dachten papa en mama daar anders over en moest ik gewoon mee. Ik heb wel even laten weten dat ik daar geen zin in had. We hebben vlug even gekeken en zijn daarna maar snel doorgereden. Langs de weg stond een bordje dat je de airco uit moest zetten omdat anders de auto stuk kan gaan! Papa en mama zijn om de beurt nog 1 keer uit de auto gegaan en nu mocht ik gelukkig wel blijven zitten. Rond zes uur kwamen we in ons hotelletje aan waar we vannacht slapen. We hebben de spulletjes uit de auto gehaald en zijn daarna meteen gaan eten. Er was een heel leuk restaurantje met erg lekker eten. De mevrouwen waren heel lief voor mij. Na het eten nog even boodschappen doen en toen was het tijd om helemaal los te gaan. Ik wilde lekker buiten voetballen en toen we daarna weer terug binnen waren trampoline springen. Ik heb hier helaas geen trampoline dus heb ik het bed maar gebruikt. Gelukkig gaat dat net zo goed!!!

  • 28 Juni 2011 - 08:11

    Wendy:

    Ongelofelijk, wat beleef jij veel op 1 dag,Luca.Ik kan me goed voorstellen dat je daar af en toe van in slaap valt,al die geweldige dingen!
    Waar gaat de reis nu naar toe?
    groetjes Wendy

  • 28 Juni 2011 - 09:26

    Wilmie:

    Tjeetje zeg alweer zo'n mooi verhaal dat is smullen voor mij. Echt wat krijgen jullie mooooooooie dingen te zien. Ik denk als jullie terug zijn van de vakantie dat jullie dan eerst nog een tijdje uit moeten rusten!!!!!!!! :) ;)
    Genieten jullie er nog maar van dan geniet ik van jullie verhalen :D
    Heel veel groetjes, Wilmie :D
    p.s. Hey Luca ik denk dat je voor de terugweg een extra koffer nodig hebt voor alle cadeautjes en knuffels mee terug te nemen ;) :D

  • 28 Juni 2011 - 09:27

    Daisy:

    Zo zo we zien het wel! Jullie vermaken je wel!
    Hier is het op het moment ook boven de 30 graden alleen erg benauwd vanavond voorspellen ze flink onweer hagel windstoten, ach dat is Nederland!
    Marieke bedankt voor je reactie op hyves, helaas nog geen nieuwe job, maar komt wel goed!
    Heel veel plezier nog!!!

    Liefs Daisy

  • 28 Juni 2011 - 22:32

    Danny En Anita:

    hee luitjes wat weer een leuk verhaal. We krijgen er ook zin als we de verhalen en foto 's zien. echt mooi.

    geniet er nog van.
    gr. van ons

  • 29 Juni 2011 - 10:41

    Silvia Schoofs:

    Ha die Luca, jonge, jonge wat beleef jij toch een geweldig avontuur daar in het verre Amerika.
    Wat jij allemaal ziet en doet moet in een woord fantastisch zijn.
    Je hebt het mooi voor elkaar, papa en mama doen jouw wel erg verwennen heb ik in de gaten, maar dat is helemaal niet erg, dat hoort bij vakantie.
    En weet je Luca die cadeautjes die je in Amerika krijgt zijn in Holland niet te koop. Je hebt wel een hele hoop te vertellen en ik vind het ontzettend leuk om het te lezen.Ik kijk er naar uit naar jou wilde avonturen. Blijf mij op de hoogte houden want je weet ik ben heel nieusgierig.
    dikke kus voor jou en papa en mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 58868

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: