Super stoer! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Super stoer! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Super stoer!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

22 Juni 2011 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag hadden we maar een korte tocht met de auto gepland ( vergeleken met de andere dagen). De 1e stop die we gemaakt hebben was bij een rivier die wel hele rare kronkels maakte. Het uitkijkpunt heet daarom ook Goosnecks. Na een korte stop zijn we door de bergen over een stukje steentjesweg naar Natural Bridges National Park gereden. In het bezoekerscentrum was een tafel met allemaal spulletjes uit de natuur die ik aan mocht raken. Dat vond ik erg gaaf. Er was een route door het park die je met de auto kon rijden. Overal kon je uitstappen om de natuurlijke bruggen te bekijken. Je kon ook naar elke brug wandelen. Bij de eerst brug hebben we de wandeling gemaakt. Ik ben helemaal zelf naar beneden gelopen ( geklommen)! Dit was ook nog eens de steilste wandelroute van heel het park. Onderweg moesten we verschillende keren naar beneden via een moeilijke houten trap en toen we bijna beneden waren moesten we nog over steile stenen klimmen. Ik vond het geweldig, net als Diego op avontuur in de natuur. Onderweg zijn we af en toe gestopt om even wat te drinken. Maar, wat naar beneden gaat moet ook weer terug naar boven. Ik ben een klein stukje zelf naar boven geklommen, toen waren mijn beentjes zo moe dat ik maar bij papa op de rug in de rugdrager ben gaan zitten. Zo had ik toch nog een mooi uitzicht en kon ik lekker uitrusten. Toen we boven waren zijn we met de auto naar de andere uitzichtpunten gereden. Bij de tweede brug hebben we broodjes gegeten en lekker sap gedronken en bij het laatste punt ben ik maar gewoon in de auto blijven zitten omdat ik zo moe was! Van papa en mama mocht ik Cars kijken in de auto ( we hebben verschillende dvd’s meegenomen maar ik wil alleen maar Cars zien) omdat ik dat na zo’n vermoeiende wandeling wel verdiend had. Papa en mama waren super trots op mij en alle mensen die we tijdens de wandeling tegen kwamen keken een beetje raar als ze mij zagen lopen. We zijn op weg gegaan richting Moab en na een korte stop om een lekker ijsje te eten waren we rond half 4 in ons hotelletje. Genoeg tijd over om even te relaxen, een restaurantje te zoeken en te zwemmen. We hebben in een Mexicaans restaurantje wat gegeten. Het koste wat moeite om mij te laten eten en ik viel ook nog van mijn stoel af maar het kleurboek van Cars waar ik van de ober in mocht kleuren deed wonderen. Ik mocht er ook een paar stickertjes uithalen! Na het eten zijn we boodschappen gaan doen en toen was het tijd om te zwemmen. Het water was heel erg koud dus we zijn niet erg lang gebleven. Ik was ook super moe dus lag ik op tijd in mijn bedje.

  • 22 Juni 2011 - 08:29

    Daisy:

    Luca! Wat goed van jou! Als ik zo de foto's zie!! Wouw mooi hoor!
    Zo te lezen vermaken jullie je wel!!!
    Groetjes aan papa en mama!!
    Liefs

  • 22 Juni 2011 - 09:14

    Silvia Schoofs:

    Ha Luca, ik vind je wel heel stoer!!! Niets is jou te gek wandelen in de Grand Canyon, wie doet dat als je twee jaar bent.En wat een leuke foto's van je grote vriend Mickey. Jongen wat heb jij een geweldige vakantie ik ben wel een beetje jaloers op je, de volgende keer wil ik wel mee in je mooie aapjes-rugzak, is dat goed??? doe papa en mam de groetjes en ik blijf je volgen want ik ben heel nieuwsgierig wat je nog allemaal gaat beleven.

  • 22 Juni 2011 - 12:09

    Opa Gerrit/Oma Mies:

    Ha Luca,

    Wat een prachtige foto's. Jij en papa en mama zullen zich daar in die prachtige natuur wel vermaken. Nog een fijne vakantie.

  • 23 Juni 2011 - 17:26

    Stefan:

    Heeej Luca,

    Wat leuk om al je verhaaltjes door te kunnen lezen. Je hebt het daar wel erg naar je zin geloof ik he? De foto's zijn ook erg mooi.

    Nog een hele fijne vakantie! Ik blijf je verhaaltjes volgen en natuurlijk de foto's.

    Groetjes aan papa en mama,

    Groetjes Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 58759

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: