Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

15 Juni 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dinsdagochtend hebben papa en mama mij al heel erg vroeg uit bed gehaald! Opa Gerrit heeft ons toen naar Brussel gebracht. Daar hebben we onze tassen afgegeven en zijn we snel door de controles gegaan zodat we tijd genoeg over hadden om even rond te kijken en te spelen. Er zaten maar heel weinig mensen in het vliegtuig naar Zurich. Ik kreeg van de stewardessen meteen twee kleurboekjes en een doosje kleurtjes! Het was maar een kort reisje maar toch heb ik een broodje en een glaasje sap gekregen. In Zurich moesten we snel in de bus en daarna met de trein naar een ander vliegtuig. We kregen een plekje helemaal achteraan waar drie stoelen naast elkaar stonden. Ook hier kreeg ik meteen weer cadeautjes: een puzzel, een knuffelvliegtuigje en een boekje. Na een klein uurtje slapen kregen we eten. Voor mij zat er bij het eten weer een cadeautje: een mooie tas. In totaal moesten we wel 12 uur vliegen. Dit ging super goed totdat mama mij wakker moest maken voor de landing. Daar werd ik echt wel even chagerijnig van! Toen moesten we erg lang wachten bij de douane voordat we met de shuttlebus naar het autoverhuurbedrijf konden gaan om onze auto op te halen. We mochten een auto uitkiezen en zijn toen snel op weg gegaan om ons hotelletje te zoeken. Dat was nog niet zo makkelijk! Uiteindelijk kwamen we total loss aan. Omdat het de 1e nacht was mocht ik lekker tussen mama en papa in slapen. Rond 3.00 uur waren we alle drie wakker: lang leven de jetlag! Mijn dvd speler en Cars dvd doen wonderen!

• 17 Juni 2011 - 08:03

Wendy:

Nou Luca,goed uitrusten,zodat je energie hebt om veel leuke dingen te gaan doen,
    groeten aan papa en mama.

• 19 Juni 2011 - 09:06

Daisy:

Wow! Wat heb jij het goed gedaan in het vliegtuig!!! En lekker veel kadootjes gehad!
    Ik zou ook chagerijnig worden als ik wakker gemaakt zou worden! :-)
    Lekker bij slapen nu en genieten!!!!