Jippie, ik mag weer op reis! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Jippie, ik mag weer op reis! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Jippie, ik mag weer op reis!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

20 Februari 2011 | Nederland, Venray

Het duurt nog even, maar in Juni mag ik weer mee op reis. Deze keer ga ik met mijn papa en mama naar het grote Amerika. We beginnen in Los Angeles en we komen terug vanuit San Fransisco. We gaan heel ver rijden met de auto en ik mag bij Moezie mouw ( Mickey Mouse) op bezoek. We gaan kijken waar de filmsterren wonen en in Las Vegas gaan we in het circus slapen! Ik heb er heel erg veel zin in. Afgelopen vrijdag hebben papa en mama een hele grote rugzak voor mij gekocht. Ik pas er zelf bijna in! Bijna alle voorbereidingen zijn gedaan dus ik kan niet wachten!

  • 23 Februari 2011 - 14:17

    Wilmie:

    He Luca
    Ga je nu alweer zo'n verre reis maken. Jij boft maar met jouw papa en mama die dat allemaal gaan zitten bedenken en het dan ook nog doen. Ik wens je samen met je papa en mama heel erg veel plezier in dat verre Amerika. Wij denken wel aan jullie vanuit Het Meerdal in America.

    Heel veel groetjes van Wilmie xxx (van de spekjes) ;)

    p.s. Doe je als je bij Mickey Mouse op bezoek bent de groetjes aan Winnie de Pooh van mij??? :D

  • 08 Juni 2011 - 07:56

    Kristel:

    Hey Luca,
    Gaaaaaaf! Maar als die rugtus zo groot is...kan ik dan niet stiekum mee? Zal héél stil zijn ant i speek ferrie good Engels!
    Heel veel plezier in het grote Amerika en geef Moezie Mouw maar een dikke knuffel van mij!

  • 12 Juni 2011 - 09:14

    Opa Gerrit:

    Ha Luca,
    Nog een paar nachtjes slapen en jij gaat samen met papa en mama aan dat grote Amerika-avontuur beginnen. Opa Gerrit gaat met je mee, vind je dat goed? Grapje! Hij gaat jullie naar het vliegtuig in Brussel brengen en gaat dan snel weer terug om, samen met Renata, op de hondjes Bono en Jack te passen. En dan komt hij jullie op 6 juli weer ophalen. Intussen ga jij heel veel zien en wij weten zeker dat je het daar, ook bij Mickey Mouse, goed zal bevallen. Heel veel plezier en een dikke knuffel.
    Opa Gerrit en Oma Mies.

  • 13 Juni 2011 - 08:51

    Moniek:

    Hoi Luca,
    Bijna en dan ga je helemaal naar Amerika! Echt cool!
    Ik wil jou en natuurlijk papa en mama een hele leuke vakantie toewensen.
    En ik ga af en toe even op deze site spieken wat je allemaal meemaakt.
    Doeiiiiii Moniek

  • 13 Juni 2011 - 16:35

    Karin Schelbergen:

    Ik wens jullie een fijne vlucht en een fantastische vakentie. We volgen jullie.

    Groetjes Karin

  • 15 Juni 2011 - 06:46

    Wendy Meerdal:

    Hoi Luca,

    Was t weer leuk in t vliegruig,of heb je papa en mama geplaagd.Ik ben benieuwd naar je eerste avontuur in Amerika.Veel plezier bij moezie mouw.
    groetjes Wendy

  • 15 Juni 2011 - 10:27

    Silvia.:

    hoi luca, heb je het fijn gehad in het vliegtuig, het is allemaal wel heel spannend. Mama had voor jou allemaal leuke dingetjes gekocht, heb je er al een paar mogen uitpakken.
    Je bent wel een bofferd hoor, dat je al zo'n verre reis mag maken, en je mag ook nog op bezoek bij moezie mouw.
    Heel veel plezier en doe papa en mama maar de groetjes, dikke kus van mij.

  • 15 Juni 2011 - 11:39

    Ger.:

    Hoi Luca, en je mama en papa,

    Was het gezellig in het grote vliegtuig?
    Is toch wel lang vliegen, maar gelukkig is er wel vanalles te beleven voor jou.
    Ik wens je heeeel veeel plezier in het verre Amerika en als je Moezie mouw ziet geef je hem dan ook een grote knuffel van mij!

    Ben nu al benieuwd naar je eerste verhaaltje en natuurlijk de eerste foto's.

    Liefs Ger.

  • 18 Juni 2011 - 10:07

    Oma Aly & Opa Toon:

    Hoi Luca (en ook mama en papa).
    Wat een mooie reis zeg en jullie zijn pas aan het begin. Oma en opa zitten nu - na een lange autorit gisteren en een mooie cruise - op het zonovergoten Ameland (hi,hi, weinig zon maar wel gegoten) . Wij wensen jullie nog heeeeeeeeel veeeeeeel plezier en tot gauw.

  • 19 Juni 2011 - 09:03

    Daisy:

    Hoi Luca!
    En hoe was het in het vliegtuig?
    Lange reis achter de rug? Maar voor jou waarschijnlijk heel veel te zien! Heel veel plezier!!! Ik zag al foto's van Disney... Leuk hoor!!!!
    Groetjes aan papa en mama!!
    Liefs Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 58831

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: