Een actieve dag. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Een actieve dag. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Een actieve dag.

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

28 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Vandaag he ik echt een super gave dag gehad! Ik was al vroeg wakker en papa en mama wilde nog lekker even luieren maar daar wilde ik niets van weten want dat heb ik gister al gedaan. We hebben ons ontbijt gegeten vlakbij onze kamer. ik kreeg toast met jam en vers fruit: erg lekker. Daarna zijn we gaan zwemmen in de zee. Ik heb ook nog op het strand gespeeld. Ze hebben hier zelfs een Bono! Net na de middag heb ik een lekker dutje gedaan en toen mocht ik met een grote boot mee. We gingen varen en al snel stopte de boot. We gingen met een kleine boot naar een strand waar allemaal apen waren! Ik kan zelfs al " aap" zeggen! Ik moest wel goed bij papa en mama blijven want sommige apen waren niet zo heel erg lief. Al snel gingen we weer verder varen, om het eiland Phi Phi Ley heen. Toen we voor de 2e keer stopte ging eerst mama snorkelen en daarna papa. Ik mocht mee zwemmen! Na het zwemmen gingen we ook nog met een kayak varen! Op deze plek zijn we best wel lang geweest. We gingen weer en stukje verder varen en toen weer uit de boot. We werden met de boot naar een kleine grot gebracht waar we doorheen moesten klimmen. Ik mocht bij een hele sterke Thai op de arm! We kwamen in een soort vallei uit tussen de rotsen. Na een stukje lopen was er een heel erg mooi strand. Jullie kunnen dit strand ook zien als je naar de film " the beach" kijkt. Hier mocht ik lekker rondkruipen en spelen voordat de boot verder ging varen naar " sharkpoint" . Hier ging ik alweer zwemmen! Er waren mevrouwen die het water niet in durfde, ze gingen pas toen ik er in was! Hier zwommen schildpadden. Weer terug op de boot ging de zon onder en wij kregen thaise rijst met watermeloen na te eten. Kei lekker. Terug aan land viel ik als een blok in slaap. Maar ja, ik moest nog douchen en insmeren want het zonnetje is hier heel erg warm! Morgen gaan we weer met de boot terug naar Krabi! Tot snel allemaal.

  • 30 Maart 2010 - 14:38

    Gerad Meijer:

    het lijkt centerparks wel prettige reis

  • 30 Maart 2010 - 14:38

    Gerad Meijer:

    het lijkt centerparks wel prettige reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 58829

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: