Koh Phi Phi 2e dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi 2e dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi 2e dag

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

28 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Gister is papa vroeg opgestaan want hij ging duiken. Mama en ik hebben lekker uitgeslapen tot 10.00 uur. Daarna ging mama de spulletjes inpakken want we gaan toch maar verhuizen. Ik kon ondanks de disco toch wel goed slapen maar papa heeft een kamer gevonden die een beetje rustiger ligt. Terwijl mama de tassen pakte heb ik lekker gespeeld met de mevrouw van de receptie en de mevrouw van de schoonmaak. Toen papa terug was vertelde hij dat hij een haai, 2 schildpadden , nemovisjes, zeepaardjes, murenes en een gevaarlijke slang gezien had onder water. Klinkt heel eng maar dat was het niet volgens papa. Als ik later groot ben ga ik dat ook bekijken denk ik. We zijn snel gaan verhuizen zodat we konden gaan wandelen. We gingen naar een uitzichtspunt dat heel hoog op de berg lag. Dat was hard ploeteren voor papa en mama. Ik zat lekker in de buggy. Vanaf de berg kon je het eiland goed zien. Aan twee kanten van het dorp zag ik de zee. De mevrouw van de receptie van vanochtend zei vertelde dat 5 jaar geleden het hele dorp weggespoeld was door hoge golven. Nu is alles weer opgebouwd maar die mevrouw moest toen wel heel hard de berg oprennen. Toen we na twee uur wandelen weer terug waren hebben we wat gegeten . Nu heb ik wel veel gegeten. Daarna ging mama een vismassage doen. Ze ging met haar voeten in een grote bak met vissen zitten en die vissen maakte mama's voeten helemaal schoon. Dat zag er erg grappig uit. Ik ging natuurlijk met mijn handen in de bak spetteren. Daarna ben ik lekker gaan slapen. Eerst moest papa de poes uit de kamer jagen en die heeft daarna de hele avond bij papa en mama op het balkon gelegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 58828

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: