A la James Bond! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu A la James Bond! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

A la James Bond!

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

30 Maart 2010 | Thailand, Krabi

Vanaf gister zijn we weer in Krabi. We hadden om 10.00 uur de boot vanaf Koh Phi Phi. Daarvoor hebben we een ontbijtje gegeten in een cafe en ik kreeg zomaar een pakje koekjes van die mijnheer daar! Die heb ik lekker op de boot opgegeten!Weer terug op het vaste land hebben we een taxi genomen naar ons hotel. Daar aangekomen wilde papa en mama dat ik een dutje ging doen maar daar had ik helemaal geen zin in. We zijn toen maar gaan wandelen en hebben onderweg kaartjes gekocht voor een " James Bond Tour" ( wat dat ook mag zijn). Ook hebben we tickets gekocht om met een minibus en de boot naar Langkawi in Maleisie te gaan. We hebben nog over de boulevard gewandeld en zagen aapjes rondlopen en 2 hele lieve puppys die samen speelden. We hebben op de markt wat gegeten en ik ben daarna op tijd gaan slapen. Vanmorgen was ik al vroeg weer wakker. We zijn naar de ochtendmarkt gelopen om een ontbijtje uit te zoeken. Rond half 11 werden we met een busje opgehaald voor de James Bond Tour. We gingen eerst nog allemaal andere mensen ophalen en toen 1,5 uur rijden naar een aanlegsteiger waar een grote longtailboot voor ons klaar lag. Daarmee gingen we heel ver varen door de Phangnga-baai. Hier staan hele mooie grote rotsen van kalksteen. Als eerste zagen we een rots die op een kameel leek. Grappig he? Daarna kwamen we voorbij een drijvend dorp: Koh Panyee en gingen we met de boot door een grotje varen: Tam Lot. Toen gingen we naar Kao Tapoo. Dit eiland is bekend van de James Bond film " The man with the golden gun". Hier mocht ik op mama's rug mee wandelen. Na ons bezoekje aan dit eiland zijn we naar het drijvende dorp gevaren waar we wat gedronken en rondgewandeld hebben. Iedereen wilde met mij op de foto, zelfs de gibbon. Op de terugweg kwamen we voorbij een grot met mooie oude tekeningen. Even later ging het heel heel heel hard regenen en toen moest ik heel heel heel hard huilen. We waren allemaal helemaal doorweekt. Gelukkig zaten er voor mij droge kleren in de tas, papa moest in zijn zwembroek naar huis. Met het busje zijn we nog naar de Monkey Cave Temple gegaan maar door de regen was er geen aap meer te vinden. Er waren wel mooie beelden in een hele mooie grot. Weer terug in het hotel zijn we onder een lekkere warme douche gaan staan. We moesten nog een hapje gaan eten en papa en mama namen mij mee naar de KFC. Wat een feest: kip, friet en ook nog een ijsje! Nu lekker slapen want morgen staan we vroeg op en gaan we naar maleisie.

  • 30 Maart 2010 - 16:20

    Opa En Oma Deurne:

    Hoi Luca,

    Wat krijg jij toch veel te zien daar. Leuk die aapjes maar wie is nou de grootste aap? Papa en mama hebben prachtige foto's gemaakt. Ga nu maar lekker slapen dan kun je morgen weer vroeg op voor je vervolgreis richting Maleisië.

    Een dikke knuffel en de groetjes aan papa en mama.

  • 30 Maart 2010 - 16:35

    Erica:

    Luca,
    Wat spannend... James Bond achterna... Gaaf joh! Het duurt nog wel een poosje voordat je de film the man with the golden gun mag gaan kijken, maar dat geeft niets! En wat ben je fotogeniek! Ik wil ook met jou op de foto!!!!

  • 01 April 2010 - 14:26

    Silvia Schoofs:

    he kleine knul wat maak jij mooie dingen mee zeg en dan die mooie foto's wat heb jij het naar je zin,papa en mama ook dat kun je wel zien heel veel plezier in maleisie en ik blijf jullie volgen dikke kus voor jou en doe papa en mama de groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 58828

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: