Mickey, ik kom er aan - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Mickey, ik kom er aan - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Mickey, ik kom er aan

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

17 Juni 2011 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag is de grote dag! We gaan naar Mickey Mouse! Omdat ik de halve nacht gespookt heb, zijn we al vroeg op. Jammer dat papa en mama het verkeerde metrostation uitgekozen hebben, nu moesten we een stukje terug en een andere metro nemen. Daarna nog met de bus. Eenmaal aangekomen kon ik niet wachten om iedereen te ontmoeten! Goofy stond al bij de ingang op mij te wachten! Ook Mickey en Minnie waren in de buurt en ik ben met iedereen op de foto geweest. Ik was zo blij dat ik stond te dansen, te springen en te gillen. Toen liepen we door een hele mooie straat, door een mooi kasteel naar de vliegende dombo's, waar we een ritje in gemaakt hebben. Ik mocht ook in een grote draaimolen, in de karretjes van Pinnokio, met de bootjes varen en in " it's a small world". Daarna zijn we vlug op zoek gegaan naar het huis van Mickey. Ze hadden hier niet alleen het huis van Mickey, maar een heel dorp! Hier kwamen we Pluto tegen. Ik heb hem een hele dikke knuffel gegeven en hij kietelde mij. We zijn in het huis van Mickey en van Goofy geweest. Ik mocht ook mee in de achtbaan. Vanuit Mickey's dorp zijn we met de stoomtrein gereden en uitgestapt bij Winnie de Pooh. Hier hebben we rond gereden in de honingpotjes. Ik heb Winnie en Tijger gezien, maar voor een foto was het veelste druk. Tijd om wat te eten! Papa heeft eten gehaald en ik lag inmiddels zo diep te slapen, dat mama mij bijna niet wakker kreeg. Ik had ook niet zoveel honger. Na het eten was er een geweldige parade en wij zaten helemaal vooraan.Toen vonden papa en mama het tijd om te gaan,ondanks dat er nog zoveel te zien was.Ik heb nog een mooie Mickey Mouse gekregen voor thuis. Op de terugweg in de bus viel ik meteen als een blok in slaap, languit over de bank. Wat een geweldige dag!!!!

  • 17 Juni 2011 - 22:21

    Wilmie:

    Hoi Luca :D
    Goh dat ziet er geweldig uit allemaal, ik snap wel dat het zoooo druk was bij Winnie de Pooh die is ook zoooooooooo ontzettend leuk ;)
    Wel fijn dat je met Mickey, Minnie, Goofy en Pluto op de foto kon. Ik snap best dat je zoooooooo moe was.
    Geniet er nog maar van daar in het verre Amerika dan lees ik jullie mooie verhalen wel weer.
    Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel groetjes van Wilmie :)
    Doe je ook de groetjes aan papa en mama???

  • 18 Juni 2011 - 22:25

    Kristel:

    Hey Luca,
    wauw je hebt Mickey gezien! Gaaf hoor. Ben erg jaloers op je. Ik vind Goofy ook altijd erg leuk, hij is altijd zo grappig.
    Vinden Papa en Mama het ook leuk?
    Geniet van de reis en maak maar veel foto's dan kun je die aan je vriendjes laten zien als je thuis bent.
    Bye, bye!

  • 19 Juni 2011 - 05:43

    Erica:

    Ow Luca... Ben ik helemaal tegen je vergeten te zeggen, dat je Goofy de groeten van mij moest doen en dat als je m zag, dat je maar met hem op de foto moet gaan... En wat zie ik ??? Je hebt hem zelf al opgezocht !!! GAAF !!! Mijn vriendinnetje uit America is nu in Venray. En ook zij gaan hier vanalles doen en bezoeken! Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en doe pappa en mamma de groetjes hè (o ja, het is vandaag vaderdag. Veel plezier)

  • 19 Juni 2011 - 09:13

    Daisy:

    Heey Luca!!!
    Wouw wat een indrukwekkende dag! Al die leuke Disney figuren!!! Leuk hoor!! Dat zou zelfs ik nog leuk vinden!!!
    Nu weer lekker slapen, en niet teveel spoken he???
    Groetjes aan papa en mama!!!
    Liefs Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 58761

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: