Naar hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Naar hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Naar hollywood

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

16 Juni 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Omdat we toch al vroeg wakker waren zijn we vanuit ons hotel naar de "walk of fame"gelopen. I.v.m. een premiere later in de middag was de weg afgesloten en konden papa en mama iets rustiger rondkijken! Ik heb allemaal mooie sterren in de vloer gezien! Er waren ook veel mooie gebouwen , zoals het Kodak Theater, waar de Oscars uitgereikt worden en het plein waar allemaal hand- en voetafdrukken in de grond gemaakt zijn.We konden vanaf het Kodak Theater de berg met de witte hollywood letters goed zien.Toen we alles gezien hadden zijn we via een hele grote supermarkt naar het hotel gegaan om de auto op te halen. We zijn toen via beverly Hills (hier wonen de rijken mensen) en Rodeo Drive naar Santa Monica gereden. Er was een hele grote pier met allemaal kermisattracties.Papa wilde vroeger altijd werken bij Baywatch en nu heeft hij op zo'n strandtoren gestaan. Bij deze pier is Baywatch opgenomen. We hebben nog fish and chips gegeten en papa had lekkere garnalen en die vond ik ook erg lekker! We hebben nog even met de bal gespeeld en zijn toen weer terug gegaan. Tijd om te slapen!

• 17 Juni 2011 - 08:33

Erica:

Hoi Luca,
    Je hebt het weer prima naar je zin hè... en ik hier maar werken! Maar goed, ook jij een hele fijne vakantie, want ik had je niet meer gesproken... En ik lees je verslag hier graag!
    Knuffel,
    Erica

• 18 Juni 2011 - 05:03

Karin:

Ik mis wel die mooie rode zwembroek en dan zo'n strak lijf erboven??

• 19 Juni 2011 - 09:09

Daisy:

Ik ben wel heeel jaloers op jullie!!!
    Is het weer ook een beetje goed daar?
    Ik zie hier op de site allemaal wolkjes met regen.....
    Ondanks dat mag dat de pret niet bederven! Het is er allemaal zo mooi!
    Liefs Daisy