Koh Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

26 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen zijn we om 9.15 opgehaald om naar de boot te gaan. We gingen in een " songthaews" zitten: een soort overdekte pick-up met 2 banken, dit was super gaaf!. We gingen nog andere mensen ophalen en daarna naar de boot. De boot was best wel groot. We hebben lekker binnen gezeten, want buiten was het veel te warm. Ik ben wel even op het dek gaan kijken. Na 1,5 uur varen kwamen we aan op Koh Phi Phi en toen zijn we te voet naar de bungalows gegaan. Nou ja, ik lag lekker te slapen en papa en mama gebruikte zichzelf en mijn buggy als pakezels. We hebben een bungalow 30 meter van het strand. Er is 's avonds wel disco op het strand, maar even kijken hoe het gaat! We hebben onszelf opgefrist, maar dat hadden we net zo goed niet kunnen doen, zo warm is het. We hebben door het centrum gelopen en meteen een duiktripje voor papa en een boottocht voor ons allemaal geboekt. Toen was het hoog tijd om naar het strand te gaan. Ik kreeg speeltjes om mee te spelen in het zand. Zowel op het strand als in het water vond ik het geweldig. De omgeving is ook nog eens erg mooi. ik heb nog met een Thais meisje gespeeld! Toen was het alweer bijna donker: vlug douchen en lekker eten. Nou ja, zoveel honger had ik niet vandaag. Na een rondje wandelen lekker " discoslapen". De meeste Thai raken steeds meer onder de indruk van mij: als papa of mama vraagt of ik in mijn handjes klap, dan druk ik deze tegen elkaar aan en dat is precies als een typisch Thaise groet. Hierbij pak ik iedereen in, haha. Tot snel maar weer.Dikke kus van Luca

  • 26 Maart 2010 - 17:11

    Tante Ans:

    Leuk Om je verslag te lezen

  • 26 Maart 2010 - 21:47

    Gerard En Monique:

    Geweldig leuke foto's en wat een ervaring.
    Veel plezier en tot ziens.

  • 26 Maart 2010 - 22:15

    Erica:

    Hey boefje,
    Wat leuk om dit allemaal te lezen! En ik maar werken, visjes eten geven, container aan de straat zetten... Jullie hebben het daar prima naar jullie zin, fijn...Nou Luca, veel plezier met de disco!
    Liefs en Hojje

  • 27 Maart 2010 - 08:15

    Oma Deurne:

    Hoi Luca,

    Wat heeft papa toch leuke foto's van je gemaakt. Je hebt het daar zo te zien goed naar de zin. Ook de natuur is erg mooi. Ik denk dat ik je even kom opzoeken. Hoe ver is dat?
    Veel plezier en een dikke knuffel (ook van opa) en doe papa en mama ook de groetjes.

  • 27 Maart 2010 - 22:34

    Jens:

    Hey Luca,

    Wat super dat je het zo naar je zin hebt!! Wat een leuke foto's staan er ook op zeg je kunt wel zien dat je het goed naar je zin hebt. Geniet maar lekker en ik zal je verhaaltjes blijven lezen. Doe je de groetjes aan papa en mama.

    Dikke knuffel Jens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 58771

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: