Alweer met het vliegtuig - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Alweer met het vliegtuig - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Alweer met het vliegtuig

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

26 Maart 2010 | Thailand, Krabi

Ik ben alweer met het vliegtuig mee geweest. Donderdag zijn we met Air-Asia van Bangkok naar Krabi gevlogen. Voordat we vertrokken heb ik nog fijn even op onze kamer gespeeld en ook bij de gate naar het vliegtuig heb ik nog even samen gespeeld met een Thais jongetje. In het vliegtuig zaten we helemaal achteraan. Ik heb heel lang op papa's schoot gestaan zodat ik goed naar buiten kon kijken. Echt hoog hoor! In Krabi zouden we opgehaald worden, maar omdat dit anders liep dan papa en mama gedacht hadden hebben we maar een taxi genomen. Het hotel waar we 1 nacht blijven zag er erg mooi uit. We zijn op de boulevard naar de avondmarkt gelopen om wat te eten. Toen papa en mama wilden eten lag ik net te slapen en toen ik wakker was kreeg ik een pannenkoek met chocoladepasta. Dat smaakt beter dan rijst. We hebben meteen kaartjes gekocht om met de boot naar Koh Phi Phi te gaan, want daar hebben papa en mama voor 3 nachten een bungalow geboekt. Als ik hier in Krabi rondkijk zie ik al hoe mooi de omgeving is: krijtrotsen,mangroven. We komen hier over 4 dagen terug. Voordat ik ging slapen heb ik watermeloen gegeten, dat is lekker! Gelukkig kun je dit op elke straathoek kopen. Nadat papa en mama nog luiers en babyvoeding gekocht hebben in de supermarkt ben ik lekker in mijn eigen tent gaan slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 58828

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: