Chinatown hier kom ik aan! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Chinatown hier kom ik aan! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Chinatown hier kom ik aan!

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

24 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen werd ik wakker in mijn eigen tent!!! En dat terwijl ik weer ben gaan slapen tussen papa en mama in?! Eerst niet, nu een halve nacht, wordt het dan komende nacht gewoon in de tent slapen? Ik heb vanmorgen tot 8.00 uur geslapen. Mijn papa en mama ook en dat was niet zo mooi want we zouden om 8.00 uur gaan fietsen. We hadden allemaal de wekker niet gehoord dus fietsen hebben we maar in de middag gedaan. Eerst maar eens even een ontbijtje en daarna met de rivier-express naar Chinatown. Wat een beleving is dat! Allemaal smalle paadjes vol met spullen, eten en heel veel mensen. De meeste mensen lachen en zwaaien als ze mij zien . Er zijn er zelfs die mij graag even vast willen houden. Dat vindt ik helemaal niet erg hoor. Ik heb erg veel mooie gebouwen gezien versierd met draken een leeuwen. Ik mocht lekker rondkruipen in de lobby van een mooi groot hotel. Vanuit hier hadden papa en mama een fietstocht van 3 uur geboekt. We hebben met 7 personen door Bangkok gefiets. Nou ja, 6 hebben er gefietst en ik mocht lekker achterop zitten. Wat een super gave tocht! We hebben heel veel tempels gezien en door smalle steegjes gefietst. We zijn zelfs met de fiets op de boot gegaan om de rivier over te steken. Ook hebben we over de markt gefietst. Aan het eind van de tocht heb ik nog een hele grote krokodil gezien. Ik ben tijdens de hele tocht super lief geweest! Er was ook wel heel veel te zien en ik heb stiekem ook even geslapen. Na de tocht zijn we met de express-boot terug gevaren. We hebben nog ergens wat gegeten en zijn daarna snel naar de kamer gegaan. Terwijl mama dit verhaaltje voor mij schrijft lig ik heerlijk in mijn tentje te slapen!!! Welterusten allemaal en tot snel.

  • 24 Maart 2010 - 19:14

    Oma Aly:

    ha Luca wat leuk dat wij hier kunnen zien wat jij allemaal uitspookt zo ver weg en toch zo dichtbij ik kijk al uit naar de volgendefotos enhet verslagje dikke knuffel voor jouw en de groetjes aan papa en mama

  • 24 Maart 2010 - 19:32

    Frederike Paul Bruce:

    hey kleine boef

    zo te lezen heb je t goed naar je zin samen met papa en mama en super leuk dat we jullie zo kunnen volgen( net of we een beetje mee op vakantie zijn) hahaha veel plezier en we blijven jullie volgen.

    dikke knuffel paul frederike en bruce

  • 24 Maart 2010 - 20:10

    Renata:

    Ha Luca, wat maak jij een hoop mee zeg, erg leuk. Wij passen hier op jullie hondjes en zeg maar tegen papa en mama dat alles goed gaat. Vandaag zijn ze met opa en Myron naar de bossen geweest. Veel plezier en doe papa en mama de groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 58828

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: