Op verkenning in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Op verkenning in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Op verkenning in Bangkok

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

23 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Na een nacht lekker tussen papa en mama in slapen, ben ik vandaag op pad geweest in Bangkok. We hebben eerst een ontbijtje gekocht en dit lekker in alle rust opgegeten. Daarna zijn we met de rivier-express over de Chao Praya rivier naar de aanlegsteiger bij het grote paleis gevaren. Dit was al een hele belevenis op zich! Wat een geweldig paleis met z'n grote tempelcomplex. Ik heb de smaragden boedha gezien. Ook was er een museum met geweren. Er liepen veel wachten rond. Na het grote paleis zijn we naar de wat Pho gelopen. Een groot tempelcomplex waar ze goede massageopleidingen geven en waar de grote liggende boehda ligt. Het meeste heb ik hier vanuit de binnenkant van mijn ogen bekeken, maar die boehda heeft wel hele grote voeten! Na de middag hebben we kip met rijst en zoet-zure saus gegeten bij een restaurantje waar mijn papa en mama al eens geweest zijn. Met een grote boot zijn we de rivier over gestoken om de Wat Arun te bekijken. Wat een mooie maar rare dingen zijn die tempels. Aan het einde van de middag weer met de boot terug richting onze kamer om lekker te douchen want ik was helemaal zwart van het rondkruipen. 's Avonds weer lekker rondgewandeld en gegeten! Tot snel allemaal.

  • 23 Maart 2010 - 20:42

    Opa Deurne:

    Ha die Luca,

    Wat fijn om te horen dat de vliegreis prima is verlopen. Als ik het reisverslag lees begrijp ik dat je al veel hebt gezien van die grote stad Bangkok. Via google kan ik je een beetje volgen bijvoorbeeld die gigantische tempelcomplexen Wat Pho en Wat Arun. En ik zie je inderdaad al zwaaien naar die Thaise mensen. Ik hoop dat veel dingen je bij blijven zodat jij over enkele jaartjes de juf op school kan uitleggen wat je daar allemaal krijgt te zien. Voor nu: slaap lekker en tot schrijfs.

  • 24 Maart 2010 - 07:06

    Erica:

    Hey boefje,

    Dat klinkt allemaal super leuk, gaaf, tof...
    Hier hebben we gelukkig wel lekker weer en geen natte sneeuw :).

    Veel plezier met wat je verder gaat doen!

  • 24 Maart 2010 - 08:51

    Chris:

    Hey Luca en natuurlijk je Paps en Mams,

    Leuk hoor wat k nu allemaal lees over jullie reis geniet er maar goed van.
    Ow ja en hier is geen sneeuw maar een aangenaam zonnetje gelukkig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 58789

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: