Hiep hiep hoera, 1 jaar! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Hiep hiep hoera, 1 jaar! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Hiep hiep hoera, 1 jaar!

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

18 Maart 2010 | Nederland, Venray

Vandaag mijn eerste eigen feestje! Ik was al heel erg vroeg wakker. Papa en mama hebben mij een lekker papje gegeven maar toen moest ik weer terug naar bed! Rond half 9 werd ik weer wakker en toen begon het feest: papa en mama zongen voor mij, ik kreeg cadeautjes op bed en er lagen overal ballonnen! Na het uitpakken van de cadeautjes mocht ik boven spelen. Papa ging Bono en Jack uitlaten en mama en ik gingen wassen en aankleden. Toen we daarna naar beneden gingen om fruit te eten was ik erg verbaasd omdat er allemaal slingers en ballonnen in de kamer hingen. En er stond een super groot cadeau!. Ik had eigenlijk meer zin in mijn fruit dus heeft het cadeau even moeten wachten. Ik had ook niet zo heel erg veel zin om mijn cadeau uit te pakken dus heeft mama dat maar gedaan: een tractor met aanhanger. Ik ben met mama buiten gaan spelen en papa ging naar de winkel om allerlei lekkere dingen te halen. Chris, Kelly en Erica kwamen op de koffie en ik kreeg weer cadeautjes! We hebben lekker buiten gespeeld. Ik werd er zo moe van dat ik tussendoor even moest slapen. Ik heb lekker buiten een boterham met hagelslag gegeten, dat smaakt!!! Toen mijn bezoek weer weg was heb ik lekker een dutje gedaan zodat ik weer helemaal fit was voor mijn feestje om 3 uur. Opa en oma Asten, opa en oma Deurne, Jannie en oma stonden om 3 uur al meteen voor de deur. Ik kreeg alweer cadeautjes! Toen hebben ze voor mij gezongen en kreeg ik een taart met een kaarsje. Ik had geen zin om het kaarsje uit te blazen want ik wilde meteen de taart opeten. LEKKER !!! Ook de rest kreeg taart maar natuurlijk niet die van mij. Ik had mijn taart nog niet op of ook Frederike, Bruce, Renata, Myron, Cyrella, Sil en Rosanne kwamen met cadeautjes. Ik heb alles uitgepakt en daarna hebben we de rest van de middag fijn buiten gespeeld. Daar wordt je moe van zeg! Na mijn avondeten heb ik nog even lekker in bed gelegen. Inmiddels waren ook Stefan en Maureen op mijn feestje. Ook daarvan kreeg ik een cadeautje! Toen iedereen weer naar huis was heb ik nog even met alle cadeautjes gespeeld en toen ben ik lekker naar bed gegaan! Lekker dromen over waar ik allemaal mee kan spelen: blokken, strandbal van Bumba, houten racebaan,bromtol, boerderij met diertjes, grasmaaier, werkbank, visjes, tractor. Ik kom tijd te kort want over 3 nachtjes slapen ga ik al op vakantie met papa en mama. Wel balen dat de tractor niet in papa's rugzak past.

  • 19 Maart 2010 - 10:48

    Erica:

    Hallo Lieverd, wat leuk om te lezen hoe je eerste verjaardag is geweest! En wat was het heerlijk zonnig... Pappa en Mamma zullen nu wel druk bezig zijn met spulletjes pakken... Ik wil jullie een fijne vakantie toewensen !

  • 19 Maart 2010 - 11:22

    Opa Toon:

    Hoi Luca,
    was een fijne dag he? En morgen maken wer er ook een heeeeeeeele mooie dag van in de Efteling.
    Groetjes en tot morgen

  • 19 Maart 2010 - 19:54

    Opa En Oma Deurne:

    Dag Luca,

    Dat was een leuke verjaardag, hè? Al die cadeautjes en die heerlijke smarties op dat gebak. Dat was nog eens smullen op jouw allereerste verjaardag, of niet? En nu nog een paar nachtjes slapen en dan ga jij met papa en mama naar dat verre Thailand. Zul je goed op hen passen, daar? Wij zullen de reis op de voet volgen. Reken maar!

  • 19 Maart 2010 - 20:58

    Monica:

    Hi Marieke,

    wat leuk zeg om jullie zo te volgen!! Luca heeft het wel naar zijn zin gehad op zijn verjaard zo te lezen en is goed verwend :-) Wat een kereltje word het al zeg!! geniet lekker met z'n drietjes in Thailand!!
    gr. Monica

  • 23 Maart 2010 - 05:54

    Karin:

    Hallo Luca,
    Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Ik ben heel benieuwd hoe je allereerste vliegreis is verlopen. Laat je ons snel iets weten?

    Geniet er maar lekker van met z'n allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 58828

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: