Hoera! Eindelijk in Vietnam. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Hoera! Eindelijk in Vietnam. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Hoera! Eindelijk in Vietnam.

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

10 September 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanmiddag zijn we na een hele lange vliegreis aangekomen in Vietnam. Milan en ik zijn super lief geweest in het vliegtuig. Ik kreeg 2x een cadeautje van de stewardessen en speciale kidsboxen met eten! Milan mocht in een bedje aan de muur slapen en ik heb onder hem op de grond geslapen op zijn reismatrasje. Het leek wel een stapelbed! Toen we eindelijk in Vietnam waren moesten we eerst nog een sticker in onze paspoorten laten plakken en daarna gingen ze er ook nog stempels in zetten. Met de taxi zijn we naar ons hotel gegaan. Milan had zijn speen onderweg in de taxi niet nodig, hij had veel te veel om naar te kijken. Er rijden hier ook zoveel brommers rond, ik kan ze niet eens tellen! Op onze kamer was het na het uitpakken van de spullen tijd voor Milan's middagdutje, en wij hebben allemaal lekker meegedaan. Daarna even opfrissen en naar de markt om wat te eten. De straat oversteken is hier heel erg moeilijk en gevaarlijk. Er zijn hier heel veel mensen die naar Milan en mij kijken en roepen. Soms willen ze ons zelfs even aanraken. Papa en mama hebben kip met rijst gegeten maar ik wilde alleen maar loempia's dus daar moesten we nog naar op zoek. Ze waren wel erg lekker! We hebben ook nog vers fruit en een ijsje gekocht. Een paar weken geleden heb ik een fototoestel gekregen, speciaal voor mij alleen! Dat moet nu natuurlijk altijd mee zodat ik foto's kan maken van alles en iedereen. Ik ben erg benieuwd wat ik hier in Vietnam allemaal mee ga maken! Tot snel!

• 10 September 2012 - 19:58

Erica:

Mmmm, dat had je al tegen Phoxy gezegd, dat je lekker loempia's zou gaan eten !!! Ik ben benieuwd naar JOUW foto's, maar daar moet ik nog een tijdje op wachten... Geef je Milan een knuffel van mij? Ik wacht vol spanning op je volgende berichtje...

• 10 September 2012 - 21:05

Wendy Bertrams:

Hoi Luca,

Wat fijn dat jullie zo lief zijn geweest,want het is wel heeeeeeeeeel lang in het vliegtuig hè? Waren de loempia's net zo lekker als in Nederland of nog lekkerder?
    Ik ben heel benieuwd naar jouw foto's en het volgende verhaaltje.Geniet er maar lekker van!

• 10 September 2012 - 22:57

Daisy Fleuren:

Heey Luca! We gaan je verhaaltjes zeker weer volgen!!
    Kei fijn dat de reis goed is gegaan. Jullie zullen vast heel veel zien daar! Lekker genieten.
    Doe je de groetjes van mij aan papa mama en Milan?
    groetjes Daisy

• 11 September 2012 - 08:48

Kristel:

Hey Luca,

wat gaaf, helemaal naar Vietnam! Geniet van de mooie reis met Milan, papa en mama en blijf je een beetje uit de buurt van waar het heel hard en lang regent.
    Niet teveel loempia's eten hè anders krijg je buikpijn (en dat is toevallig hè papa bij PSV hebben ze ook een aantal loempia's.......achter in de verdediging......;-)

• 11 September 2012 - 10:15

Wilmie:

Ha Luca,

Stoer zeg een stapelbed in het vliegtuig dat is leuk :)
    Nou ik ben benieuwd naar jullie avonturen maar ik vind het wel fijn dat jij die hier allemaal gaat vertellen, dan hoef ik niet te wachten tot jullie terug zijn.
    Maak maar veel foto's met je mooie nieuwe fototoestel dan zie ik ze binnenkort wel ;)
    Veel plezier in Vietnam en smul maar lekker van de loempia's :D
    De groetjes aan allemaal van Wilmie.