Home sweet home! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

12 April 2010 | Nederland, Venray

We zijn weer thuis! Na een lange terugreis en een en nog een enorme jetlag is het nu tijd voor mijn eigen vertrouwde bedje! Gisteren moesten we om 12.00 uur uitchecken in ons hotel. Omdat ik alweer vroeg wakker was hebben we lekker rustig aan gedaan, onze spulletjes ingepakt en nog even genoten van de heerlijke douche hier in onze kamer. Daarna zijn we naar Central Markt gelopen en hebben daar bij een cafe een uitgebreid ontbijt gegeten. We hebben ook nog even rondgesnuffeld in de winkeltjes en bij de kraampjes. Met de metro zijn we verder gegaan naar de Petronas Twin Towers. Hier ligt namelijk een hele grote speeltuin naast met daarbij een zwembadje. Papa en mama hadden mij beloofd dat ik me hier lekker uit mocht leven! Hier heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt en jullie kunnen vast wel raden wie de grootste attractie van de speeltuin was. Bij gebrek aan beter ( dat zat allemaal alweer ingepakt) mocht ik in mijn pamper en romper het zwembadje in. Papa baalde erg dat hij het water niet in kon. Vervolgens kreeg ik ook nog een lekker ijsje. Wat een verwennerij! Aan het einde van de middag hebben we in de lobby van ons hotel wat gedronken en hierna zijn we wat gaan eten. We hebben onze spullen opgehaald en zijn met de monorail en de trein richting vliegveld vertrokken. Toen we rond 23.00 uur in de avond eindelijk in het vliegtuig zaten had ik het helemaal gehad! Dat heb ik even heel duidelijk laten merken en toen ben ik gaan slapen. Deze keer hadden we veel plaats in het vliegtuig en kon ik lekker op mijn matrasje op de grond slapen. De stewardessen waren super vriendelijk en kwamen mij nog allemaal kussentjes en dekens brengen. Na ongeveer 12 uur zijn we op Schiphol aangekomen. Vanuit hier hadden we nog een vlucht naar Dusseldorf. We hadden maar kort de tijd en hebben heel hard gerend om het vliegtuig te halen. We hebben lang gewacht op de buggy die ze voor mij uit het vliegtuig zouden halen , maar die kwam niet want die lag al bij het andere vliegtuig. Na nog een half uurtje vliegen kwamen we in Dusseldorf aan waar we al onze spullen verzameld hebben. Veilig vastgemaakt in mijn eigen autostoel heeft papa mij naar huis gereden. Hier wachtte ons de leuke klus om alle spulletjes weer op te ruimen. Ik mocht in mijn eigen bedje even een dutje doen voordat we Bono en Jack opgehaald hebben. Wat was ik blij dat ik die weer kon zien en knuffelen! Dat gevoel was wederzijds want Bono en Jack gaven mij heel veel kusjes. Ik was ook erg blij om de opa's en oma's weer te zien maar ik was ook heel erg moe. Na een lekkere warme fles melk was ik zo in dromeland! Nu ga ik lekker dromen over alles wat ik beleefd heb! En, waar zou mijn volgende reis naartoe gaan?

  • 14 April 2010 - 09:03

    Opa Toon:

    Hallo Luca, Marieke & Patrick
    ben blijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.

  • 14 April 2010 - 10:13

    Wilmie:

    Hoi Luca,Marieke en Patrick.
    Hoorde pas 2dgn geleden van deze site en heb het hele verslag vandaag in 1 ruk uitgelezen. Het was leuk om weer even in "Thaise sferen" te zijn. Tjonge wat hebben jullie een leuke reis gehad ben stiekum toch wel stikjaloers. Voor Luca zal het wel afkicken zijn als papa en mama weer aan het werk moeten. Maar dit nemen ze je niet meer af.
    Groetjes seeYou Wilmie xxx

  • 18 April 2010 - 16:25

    Maria:

    wat een mooie foto's. Luca heeft al heel wat van de wereld gezien

  • 08 Juli 2010 - 19:54

    Annette:

    heej patrick en marieke

    ik heb de site ook eens bekeken en vooral de foto's...

    avontuurlijk zeg! pfff gaaf hoor..

    Verder alles goed?

    Groetjes aan luca(al kent hij mij niet meer,,.. haha ik hem wel)

    Annette van hoof

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 58769

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: