Countryside tour - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Countryside tour - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Countryside tour

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

06 April 2010 | Maleisië, Cameron Highlands

Gisteren hebben we lang in de bus gezeten. Gelukkig hadden we een VIP bus met lekkere stoelen en veel ruimte. Ik moest natuurlijk weer op schoot dus voor mij geen lekkere stoel! Rond half 9 kwamen we met de bus aan in Tana Ratah, een plaatsje in de Cameron Highlands. Met een klein busje werden we naar ons guesthouse gebracht. We hebben onze spullen naar de kamer gebracht en daarna zijn we nog even naar het centrum gelopen omdat we nog niet veel gegeten hadden. In het centrum hebben we meteen verschillende tochten geboekt en alvast kaartjes om met de bus naar Kuala Lumpur te gaan. Vanmorgen hebben we na het ontbijt eerst een korte jungeltrektocht gelopen vanuit Tana Ratah. We kwamen o.a. langs een waterval en op de terugweg mocht ik me weer even lekker uitleven in de speeltuin. Daarna even uitrusten op bed en toen richting de minibus die ons vanmiddag mee zou nemen door de mooie omgeving. Als eerste zijn we naar een rozentuin geweest. Hier waren zo veel mooie bloemen! Ook was er een uitkijkpunt met een geweldig uitzicht. Hierna gingen we naar de aardbeienboerderij. Hier in de Cameron Highlands groeien het hele jaar aardbeien. We hebben zelfgemaakte jam geproefd en daarna een ijsje en een fruitshake gekocht: lekker!!! Als derde bestemming zijn we gestopt bij de theeplantage. We kregen een korte rondleiding door de fabriek, zijn in een winkel geweest, hebben een ijsthee gedronken op het terras en hebben genoten van een schitterend uitzicht over de theeplantage. De tour ging verder naar een vlindertuin waar ook allemaal vreemde insecten zaten. Zo heeft papa zelfs een giftige schorpioen over zijn arm laten lopen, dus oma Aly hij is helemaal geen watje want een schorpioen is veel giftiger dan een slang! Ik heb nu nog kramp in mijn nek van het kijken naar al die mooie vlinders die daar rond vlogen. We zijn ook nog naar een bijenboerderij, een kleine markt en een tempel geweest. Ik was zo onder de indruk van dit alles dat papa mij slapend op zijn arm het busje uitgedragen heeft. Toen ik wakker werd stond er een bord spaghetti onder mijn neus. We zijn snel naar onze kamer gegaan zodat ik kon gaan slapen maar daar had ik niet zoveel zin in. Toch maar doen want morgen is mijn grote voorbeeld jarig en gaan we op jungletour.

  • 06 April 2010 - 14:00

    Erica:

    Heeeeeeeeej Luca,

    Pappa die een giftige schorpioen over zijn arm laat lopen... ai... Dat is echt geen speelgoed hoor! En, waren de vlinders niet zo tam dat ze op je arm gaan zitten?

    Het klinkt en ziet er allemaal geweldig, schitterend en fantastisch uit!

    Enne, wens Pappa maar alvast proficiat van ons.

    Lieve zonnige groetjes uit Landweert!

  • 06 April 2010 - 17:41

    Oma Aly&Opa Toon:

    Patrick
    van harte GEFELICITEERD met je verjaardag wel stoer die schorpioen.Een hele fijne dag vandaag en wij zitten al aan de borrel dikke knuffel voor Luca
    Oma Aly en Opa Toon
    ps ook gefeliciteerd van oma Deurne

  • 06 April 2010 - 19:26

    Opa En Oma Deurne:

    Hoi Luca,

    Papa is inderdaad geen watje als wij dat zo zien met die schorpioen. Leuke foto's daar in de Cameron Highlands.

    Breng papa onze hartelijke felicitaties voor zijn 34e verjaardag maar over. Wij halen het gebak dit keer wel zelf en trakteren Bono en Jack op een lekkere kluif! Veel plezier nog en een dikke knuffel.


  • 07 April 2010 - 08:29

    Wendy:

    Geweldig dat jullie zo genieten en dat alles goed gaat!
    Patrick proficiat!

    groetjes Wendy

  • 07 April 2010 - 10:02

    Tante Ans:

    Patrick van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag geniet er van Groetjes

  • 07 April 2010 - 13:32

    Karin:

    Van harte gefeliciteerd. Maak er nog een paar fijne dagen van. Voor je het weet is het weer voorbij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Cameron Highlands

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 58775

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: