Onder water en toch droog! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Onder water en toch droog! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Onder water en toch droog!

Door: LucaKranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

02 April 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag hebben papa en mama mij meegenomen op een reisje onder water. Nu kon ik eindelijke alle mooie dingen zien die papa en mama ook zien als ze gaan duiken! Ik heb grote haaien, kleine felgekleurde visjes, roggen, schildpadden,nemo's en zelfs mandarijn visjes gezien. Er waren ook verschillende vissen die papa en mama graag eens met duiken willen zien maar die ik nu al gezien heb. Daarnaast heb ik ook heel veel ander dieren gezien zoals flamingo's, een leguaan, pinguins, hele mooie eenden en een otter. Wat een gaaf park is Underwaterworld Langkawi. Mama heeft vandaag een slang gevangen. Gelukkig heeft die mij niet gebeten maar ikke hem lekker wel. Beetje taai. Papa vond het maar eng allemaal en heeft van een afstandje foto's gemaakt. Ik was zo onder de indruk van alles dat ik vanmiddag lang in de buggy geslapen heb. Dat was ook fijn voor papa en mama want die konden zo ook lekker even relaxen. Aan het einde van de middag zijn we naar het strand gegaan. Ik mocht mee zwemmen in de zee, heerlijk vind ik dat! Ook heb ik lang op het strand gespeeld. Vanavond hebben we uitgebreid gegeten. Lekker sate, loempia's, frietjes, kip, hamburger en zelfs nog een ijsje na! Daarna weer terug naar het strand want papa wilde graag foto's maken van de zon die in de zee zakt. Mocht ik lekker weer op het strand spelen. Dat wordt lekker schuren vannacht met al die zandkorrels in bed want ook al zijn we in de douche geweest, ze zijn nog niet allemaal weg!

  • 02 April 2010 - 16:46

    Opa En Oma Deurne:

    Hoi Luca,

    Jij vermaakt je heel goed daar in Langkawi. Maar doe je wel een beetje voorzichtig met die grote slangen? Leuke foto's aan het strand en van de ondergaande zon. Een dikke kus en de groetjes aan papa en mama.

  • 03 April 2010 - 13:07

    Erica En Chelle:

    Heej Boefje!
    Jij durft zeg!!! Een slang... en ook nog niet zo'n kleine. Ieks!
    En wat een heerlijk weer is het daar! Hier regent het en is het maar 11 graden. Wat kan pappa mooie foto's maken. En bij die derde foto (waar jij lekker op het strand zit te spelen) zeiden wij allebei: OOOOOhhhhhh, wat een schatje...
    Groetjes daar!

  • 04 April 2010 - 10:33

    Oma Aly&opa Toontje:

    Ha de Luca, Marieke en Patrick.

    Hele fijne Paasagen vanuit een regenachtig Asten, maar het wordt beter. De Paashaas is hier geweest en vanmiddag komt Bruce de verstopte eitjes zoeken,we zullen wel zeggen dat hij er een aantal moet bewaren voor Luca.Ligt de gebeten slang nog in het ziekenhuis of was het niet zo erg.

    Ha Luca, mooi al die foto´s over krokodillen en slangen ik durf nu wel met jou op safari. Ik vind jou en mama wel heel erg stoer en papa een beetje een watje (ha,ha,hi)die durft allen van een afstandje foto´´s te maken.

    Nog een weekje en dan zien we jullie gelukkig weer.

    Groetjes uit Asten en nog een heeeeeeeeeeele fijne week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Home sweet home!

11 April 2010

Tuta en Dombo

09 April 2010

Kuala Lumpur

07 April 2010

Jungletrekking

06 April 2010

Countryside tour
Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 58792

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: