Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Kuching

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

26 Augustus 2015 | Maleisië, Kuching

Woensdag 26 Augustus: Kuching.

Vandaag lekker uitslapen! Voor ons ontbijt zijn we naar de Mc Donalds gegaan. Milan en ik mochten ook nog even lekker spelen. We hebben een rondwandeling door de stad gemaakt en een aantal mooie gebouwen en plekken gezien: Chinese tempels, de moskee, het gebouw waar de regering van Sarawak zit, oude winkelstraatjes. Met de taxi boot zijn we naar de overkant van de rivier gevaren om daar nog even te wandelen. We hebben op een groot terras een drankje gedronken en een spelletje uit mijn reisboek gedaan. Milan en ik mochten vandaag van onze eigen centjes nog iets moois uitkiezen. Ik koos voor een pijl en boog van bamboe en Milan voor een panfluit van bamboe. Mama heeft nog een cd gekocht met muziek om straks bij de film te zetten. Ook heeft ze een mooie tas uitgezocht. Kuching betekent “kat”, dus hier staan op verschillende plekken in de stad standbeelden van katten. Daar hebben we er natuurlijk ook een paar van op de foto gezet. Er is hier ook een kattenmuseum maar daar zijn we niet geweest. Vanmiddag hebben we lekker even geluierd op onze kamer. Mama en ik hebben samen mijn vakantiedagboek bijgewerkt. Om te eten zijn we vanavond weer naar de foodcourt op het dak van de parkeergarage gegaan. Het was weer super leuk en lekker. Daarna hebben we nog een rondje gewandeld en heb ik ook nog een panfluit van bamboe gekocht. Ik vond die van Milan toch wel heel erg mooi. Milan heeft toen nog een soort handtrommeltje uitgezocht. Ik denk dat hij later muzikant wordt of zo. Nu snel slapen want morgen vertrekken we naar Port Dickson voor onze laatste vakantiedagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 58798

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: