Verliefd! - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Verliefd! - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Verliefd!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

19 Augustus 2015 | Maleisië, Kuala Besut

Woensdag 19 Augustus: verliefd!

Vanmorgen zijn mama en ik toen we wakker waren meteen opgestaan om te gaan snorkelen. Al snel kwamen we op verschillende plekken anemonen tegen met daarin clownsvissen. Die waren zo nieuwsgierig dat ze bijna tegen mijn neus aan zwommen. Daar schrok ik wel een beetje van. Een stuk verderop was een mooie koralentuin. Ik riep meteen tegen mama dat dit een mooi plekje was! We hebben ook heel veel vissen gezien: tandbaarzen, papegaaivissen, glasvisjes, en een mooie koffervis. Het koraal was ook erg mooi hier, vooral het rode tafelkoraal. Mama en ik hebben een heel eind gezwommen en toen zijn we omgedraaid. Ik had het een beetje koud en ook had ik honger. Snel in de douche en naar het restaurant voor een ontbijtje. Papa had afgesproken om te gaan duiken om 10.00 uur. Wij zijn nog even blijven zitten in het restaurant en daarna hebben we papa uitgezwaaid. Mama, Milan en ik zijn snoepjes gaan kopen en een emmertje met schepje voor op het strand. Milan en ik zijn fijn gaan spelen op het strand en mama is met een boek in de hangmat gaan liggen. Al snel kwam er een meisje met ons spelen dat Nederlands kon praten. Ze heet Kate en komt uit België. We hebben wel tot drie uur met Kate gespeeld. Eigenlijk wilde papa en mama met ons met een kano gaan varen maar omdat we zo fijn aan het spelen waren doen we dat morgen maar. Mama is lekker in de hangmat blijven liggen om te lezen en papa heeft nog een duikje gemaakt. Toen zag mama dat Milan een beetje rood was en toen zijn we naar ons huisje gegaan om even bij te komen en uit te rusten. Al snel stond Kate voor de deur om te spelen. We hebben samen nog bij het restaurant en op het strand gespeeld. Toen kregen Milan en ik allebei nog een cadeautje van Kate. Wat een lief meisje! Ik vroeg of Kate mee mocht om een ijsje te eten maar dat vonden haar papa en mama niet zo’n goed idee omdat Kate goed moest gaan eten in de avond. Papa, mama, Milan en ik zijn toen wel gegaan en we hebben ook nog een stuk over het strand gewandeld. Op de terugweg ben ik snel met de sleutel van ons huisje vooruit gerend omdat ik erg nodig naar de wc moest. Toen ik bijna bij ons huisje was heb ik Kate nog even gezien die een hele mooie jurk aan had. Toen papa, mama en Milan ook in het huisje waren heb ik dat meteen verteld. Papa en mama moesten daar wel om lachen en hadden het ook gezien. Om half 8 zijn we in het restaurant bij ons resort gaan eten, daar hadden ze vandaag barbecue. Twee tafeltjes verderop zat Kate met haar papa en mama. Wat een leuke avond: ik mocht kiezen wat ik wilde eten en ik mocht zoveel halen als ik wilde, Kate en ik hebben ook nog fijn samen kunnen tekenen en spelen. Toen Milan moe was is mama met hem naar ons huisje gegaan zodat ik nog wat langer kon blijven. Nu ga ik snel slapen want dit was de laatste dag van Kate. Morgen vertrekt ze om 8.00 uur dus zet ik de wekker van papa’s telefoon om 7.00 uur. Dan kan ik haar nog uitzwaaien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 58821

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: