Nog een weekje! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Door: Luca Kranenbroek

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

12 Februari 2014 | Nederland, Venray

Nog een weekje wachten en dan gaan we eindelijk op reis naar Zuid Afrika. Ik ben heel erg benieuwd wat we daar allemaal mee gaan maken. We gaan naar de loslopende wilde dieren kijken, fietsen in Soweto, baby leeuwen aaien en een paar keer in een safari-tent slapen.
Volgende week woensdag ga ik eerst nog naar school en daarna begint het avontuur. We gaan met de trein naar het vliegveld dus ik denk dat Milan helemaal blij is volgende week. Hij is helemaal gek op treinen!

Lezen jullie allemaal weer mee?

  • 12 Februari 2014 - 23:10

    Anita:

    hoi luitjes,

    Veel plezier de komende weken. Laat het jullie goed gaan.

    gr. Danny en Anita

  • 13 Februari 2014 - 08:56

    Wendy Bertrams:

    Hoi Luca,

    ik ga zeker weer alles van jou lezen, want je schrijft altijd zulke leuke verhalen. Ik ben erg benieuwd of je Zuid Afrika net zo leuk vindt als Azië en Noord Amerika.
    Een hele goede reis en zorg goed voor je kleine broertje, want jullie moeten weer veilig terug komen bij Bono en Jack.

    Groetjes van Wendy

  • 18 Februari 2014 - 22:40

    Yvonne:

    Lieve Luca en Milan. En papa en mamma
    Heel veel plezier in zuid Afrika,
    Gr Yvonne xxxx

  • 19 Februari 2014 - 17:48

    Opa En Oma:

    Hoi Patrick, Marieke, Luca en Milan,

    Wij wensen jullie een goede reis naar Zuid Afrika en een heel fijne vakantie toe.
    Heel veel plezier daar.

    Groetjes,
    Opa en Oma (en Justy)

  • 20 Februari 2014 - 14:30

    Silvia Schoofs:

    Hoi Luca,
    Ben heel nieuwsgierig hoe de reis naar Afrika is verlopen. Wat was je eerste indruk toen je daar aan kwam. Je bent al een heel wereldwijs manneke. Azie, noord-amerika en nu afrika, jij maakt heel veel mee. Houd mij op de hoogte van alle avonturen die jij samen met je broertje , papa en mama gaat beleven. Tot gauw en doe voorzichtig, xx

  • 20 Februari 2014 - 19:27

    Oma Aly En Opa Toon.:

    Hallo allemaal we hebben al gehoord dat jullie goed aangekomen zijn.nu gaat het beginnen Luca.en Milan goed kijken zodat jullie ons straks alles kunnen vertellen wat jullie allemaal gezien en beleefd hebben. .nou heel veel plezier allemaal en geniet ervan. Dikke kus v en blub.an opa toon en oma aly.

  • 20 Februari 2014 - 21:40

    Judith:

    Hoi Luca

    Ik wens je een hele fijne en goede reis toe samen met papa en mama en je broertje. Hopelijk hebben jullie een vakantie om nooit te vergeten! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen (vooral hoe het is om baby leeuwtjes te knuffelen!). Maar dat ga je ons vast vertellen als je terug bent.

    Heel veel plezier en geniet ervan met z'n viertjes!

    Groetjes juf Judith

  • 20 Februari 2014 - 22:05

    Opa Toon:

    Hoi Luca en Milan,
    Oma bedoelde natuurlijk Oma, Opa en Blub..........
    Veel plezier en had je de verf nog meegenomen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 58823

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: