Nog 3 nachtjes! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

06 September 2012 | Nederland, Venray

Nog drie nachtjes slapen en dan mag ik weer mee op reis! Met papa, mama en Milan naar Vietnam. Ik heb er heel erg veel zin in. Eerst nog even de spullen inpakken en knuffelen met Bono en Jack want die kunnen niet mee. Zondag vertrekken we al vroeg naar Amsterdam en daar gaan we dan in het vliegtuig! Ik ben benieuwd of Milan vliegen net zo leuk vindt als ik. Ik ga al mijn avonturen natuurlijk weer op deze pagina zetten zodat jullie mee kunnen lezen. Tot snel!

• 06 September 2012 - 23:13

Maja En Hans:

Leuk leuk!!
    We wensen jullie een heel fijne vakantie met 4e en we zullen jullie reisverhalen telkens volgen.
    Wij gaan a.s. woensdag naar Mallorca met Ozzy voor 14 dagen dus ook geen verkeerd vooruitzicht.
    Veel Groetjess Maja en Hans

• 07 September 2012 - 07:40

Erica:

Lieve Luca,
    Hier ook een 'kushandje' om jou, Milan, pappa en mamma een hele fijne vakantie toe te wensen !!! Ik zal op jouw fiets passen en hoop, dat als je weer terug komt, er heel veel plusclubkanjers zijn... Groetjes en een dikke knuffel van Eeka !!

• 07 September 2012 - 11:02

Monica:

Veel plezier!! en een goede reis! Liefs Monica & Maarten

• 08 September 2012 - 18:46

Opa En Oma Kranenbroek:

Hoi Luca,

Wij wensen jou, Milan en papa en mama een fijne vakantie toe daar in het verre Vietnam. Jullie zullen ongetwijfeld heel veel gaan zien maar dat gaan wij natuurlijk op deze site volgen dankzij jouw reisverslagen. Voor morgen alvast een goede vlucht via Moskou naar Ho Chi Minh.

Goede reis en doen jullie voorzichtig?
    Opa en Oma Kranenbroek.

• 08 September 2012 - 22:33

Wendy Bertrams:

Hoi Luca,

een hele goede reis morgen en heel veel plezier in Vietnam.Niet teveel loempia's eten hè?
    Ik kan niet wachten op jouw eerste verhaaltje uit Vietnam.
    Doe je ook de groetjes aan papa,mama en Milan?
    Groetjes Wendy van mama's werk.

• 10 September 2012 - 15:46

Chris:

Hoi Luca,

Geniet van jullie fijn verdiende vakantie met zijn viertjes had graag mee willen gaan misschien komt dat nog wel eens.
    Ik zal al jou leuke en spannende verhalen volgen doe iedeeen de groeten en tot snel.

Groetjes Chris & Kelly