Nog een Lego dag! - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu Nog een Lego dag! - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van Luca & Milan Kranenbroek - WaarBenJij.nu

Nog een Lego dag!

Door: Luca

Blijf op de hoogte en volg Luca & Milan

18 Augustus 2016 | Maleisië, Johor Bahru

Donderdag 19 Augustus, nog een Lego dag!
Vanmorgen toen papa en mama wakker werden, lagen Milan en ik nog in dromenland. Het was ook een hele fijne, maar wel vermoeiende dag gister. Toen Milan en ik weer bij kennis waren, zijn we lekker even in de douche geweest. Die heeft Milan gister niet gehaald en ik vond het zo’n fijne douche dat ik nog een keer wilde. Ik mocht zelf even naar beneden om alvast te spelen en papa, mama en Milan kwamen iets later. In het grote buffet restaurant zijn we gaan ontbijten. Ze hadden werkelijk alles bij het ontbijt: oosters eten, westers eten, fruit, yoghurt (waar ik er 3 van gegeten heb) en ga zo maar door. Er kwam zelfs een mevrouw met een karretje naar onze tafel met wafels en drankjes. Na het ontbijt hebben we onze zwemspullen aangetrokken en zijn we eerst naar het Legoland waterpark gegaan. Ook hier stond alles in het teken van Lego: een rivier waar je met een band op kon drijven met legoblokjes erin. Glijbanen, een golfslagbad en een Lego Duplo kinderbad. Ook hier hadden we het weer super naar ons zin. Omdat we om 11.00 uur uit onze kamer moesten zijn, zijn we snel teruggegaan om onszelf om te kleden en de bagage naar de opslagruimte te brengen. Hierna zijn we net als gister het park in gegaan. Als eerst mochten we in de winkel ieder drie eigen Lego poppetjes maken. Deze werden netjes ingepakt zodat we ze mee naar huis konden nemen. Nu hebben we dus poppetjes die helemaal niemand anders heeft, omdat we ze zelf gemaakt hebben! Daarna hebben we de miniaturen in mini-land bekeken. Helaas waren de bekende gebouwen uit Kuala Lumpur in onderhoud en dus niet te zien. Daarna wilde Luca graag in de achtbaan van Lego Technik, dit zijn super snelle bootjes waar je in kunt blijven staan. Milan wilde graag nog een rondje met de trein en in de auto’s rijden. Om 1 uur begon de Lego Ninjago show die we erg graag nog een keer wilde zien. Deze keer zaten we helemaal vooraan! Na de show liepen we door de winkel naar buiten, alleen papa bleef een beetje achter en riep ons even later terug. Hij had geregeld dat Milan en ik samen met de poppen uit de show op de foto mochten. Er waren helemaal geen andere mensen bij, dus dit was wel heel speciaal. Van de meneer die het voor ons geregeld had kregen we ieder nog een zakje met een klein lego bouwsetje, een poster en een sleutelhanger. Super gaaf. Alle mensen die hier werken zijn super aardig! Het park is ook erg mooi, opgeruimd en schoon. In de middag hebben we nog diverse attractie gedaan en nog een film van Lego Chima gekeken. Om 4 uur was er een show met een Lego ridder bij het kasteel. Alle kinderen moesten mee komen dansen. Milan deed meteen mee en ik bleef lekker bij papa en mama aan tafel zitten want daar had ik natuurlijk geen zin in. Toen mochten de kinderen op het podium en ging de meneer kleine zakjes uitdelen. Toen ik dat zag ben ik natuurlijk ook op het podium gesprongen. In het zakje zat een Lego Starwars vliegtuigje, een armbandje en stickervelletje. We worden hier echt verwend! We zijn nog met de ridder op de foto geweest en toen was het tijd om wat te gaan eten. Omdat het vandaag een super warme dag was hadden we eigenlijk allemaal geen zin meer om ergens in te gaan. We zijn we nog even naar de grootste Lego winkel van Azië geweest om ons zakgeld op te maken! Op ons gemak zijn we terug naar het hotel gelopen om onze spullen op te halen en een taxi te regelen. Natuurlijk hebben we daar nog even gespeeld en toen was het Lego avontuur toch echt voorbij. Erg jammer. We slapen vannacht nog een nachtje in het hotelletje met het 4-persoons stapelbed en morgen vertrekken we met de taxi, bus en boot naar het eiland Tioman. Maar nu eerst nog even met alle nieuwe Lego spelen!

  • 18 Augustus 2016 - 18:53

    Anna Bongaerts:

    Wauw Luca, wat is dit een enorme verrassing geweest zeg. Te mooi voor ons om te geloven dat dit allemaal echt is. Niet normaal zeg...en een 4 persoons stapelbed, hoe cool is dat. Anna wil na het lezen van alle verhaaltjes ook wel naar Maleisië. Vooral naar de orang oetangs.
    Hopelijk hebben jullie het op jullie volgende bestemming net zo leuk.

    Hadden ze hier ook maar een 7/11.......

    Groetjes uit Sri Lanka

  • 21 Augustus 2016 - 23:30

    Silvia Schoofs:

    Hoi Kranenbroekjes, wat een avonturen beleven jullie zeg...
    Apen zien, spelen in lego land wat een geweldige ervaring.
    Heerlijk spelen en van alles meemaken
    Ik ga jullie zeker volgen en ik ben wel een heel klein beetje jaloers...
    Lekker eten en drinken en alleen maar leuke dingen doen, wat een top vakantie...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Johor Bahru

Luca & Milan

Hey hallo! Ik ben Luca! Zijn jullie benieuwd naar alle avonturen die ik ga beleven? Kijk dan in mijn dagboek! Op 15 Maart 2012 heb ik een broertje gekregen! Nu kunnen Milan en ik samen met papa en mama mee op reis!

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 58744

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Maleisie 2016

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Maleisië 2015!

19 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Zuid afrika!

08 September 2012 - 29 September 2012

Vietnam, een verre reis met z'n viertjes!

14 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Amerika hier kom ik aan!

21 Maart 2010 - 12 April 2010

Van Bangkok naar Kuala Lumpur

Landen bezocht: